30 de zile de rupere a hiit maxim

11 cele mai bune trambuline de fitness pentru o viață mai sănătoasă

Victor Diaconescu Personal Training Am auzit cu toții de beneficiile incredibile asupra sănătății cardiacei HIIT și de modul în care poate stimula metabolismul, precum și reacția hormonului și arderea grăsimilor. Dar HIIT este extrem de nefavorabila asupra sistemului nervos central, asa ca exista o alta optiune pentru ardere grasimii in timp ce inca vrei sa mentii masa musculara?

Care sunt beneficiile Cardio-ului de intensitate scazuta?

Nu uitati data viitoare de LISS cardio de intensitate scăzută pentru următoarea excursie in sala de fitness. Veți arde multe calorii, ajutați-vă corpul să se recupereze dupa ce loviti greutățile sau alte sesiuni HIIT pe parcursul săptămânii și chiar să vă acționeze sistemul cardiovascular într-o sesiune de antrenament. Având în vedere următoarele beneficii pentru sănătate, încorporati în rutina dvs.

Arderea grasimilor poate aparea odata ce atingi marcajul de 20 de minute, dar conditiile generale ale inimii si ale sistemului cardiovascular nu au loc pana cand nu te obisnuiesti cu o miscare constanta de cel putin o jumatate de ora.

  1. Un om obișnuit poate face antrenamente HIIT și zilnic, dar în acest caz exercițiile trebuie să fie mai ușoare.
  2. 11 cele mai bune trambuline de fitness pentru o viață mai sănătoasă - Healths -
  3. Trambulină arde burta grăsime

Spre deosebire de HIIT, în timpul acestui tip de exercițiu există repaus zero. Nu lucrați timp de 20 de secunde și va odihniți timp — Cardul LISS este o muncă dreaptă pentru o perioadă lungă de timp.

În copilărie, ne-am bucurat întotdeauna sărind pe această suprafață gonflabilă. În ceea ce privește adulții, știați că acești rebondi sunt, de asemenea, un mod excelent de a vă menține în formă? Dacă nu, dați-ne plăcerea de a adăuga ceva distracție antrenamentelor dvs. Trambulinele vă ajută să vă îmbunătățiți sistemul imunitar, densitatea osoasă, echilibrul și vă ajută să pierdeți mai repede greutatea corporală.

Pentru cei care cred că LISS este pentru începător sau pentru avansați în sala de fitness, este absolut greșit. Deși nu ar trebui să fie singurul tip de cardio pe care sa-l urmati, LISS poate fi realizat aproape zilnic.

Acest antrenament HIIT în stil de box este conceput pentru persoanele cu dureri la genunchi

În funcție de nivelul dvs. Dacă alergarea sau mersul pe banda de alergat nu este pentru voi.

30 de zile de rupere a hiit maxim

Apucați o bicicletă staționară la sala de sport sau luați bicicleta și faceți o tura timp de de minute. Nivelul dvs. Unii spun pe o scară decu 1 fiind culcat pe canapea uitându-se la televizor și 10 ar fi cand alergi pentru viața ta ca un leu african, ar trebui să fie puțin mai usor decât jumătate dintre cele doua.

30 de zile de rupere a hiit maxim

Beneficii pentru sănătate Beneficiile pentru sănătate ale exercitiului de cardio cu intensitate scăzută diferă de la antrenamentul cu intensitate ridicată, în sensul că 30 de zile de rupere a hiit maxim chiar opusul.

Cu un antrenament HIIT, nu ardeți de fapt majoritatea caloriilor dvs. Mai degrabă, ardeți calorii în restul perioadei următoarele 24 de ore datorită ratei metabolice sporite și a metabolismului generat. Cu o rutină tipică LISS, majoritatea caloriilor arse vor fi toate în intervalul de timp în care vă exercitați de fapt.

11 cele mai bune trambuline de fitness pentru o viață mai sănătoasă

Unul dintre beneficiile majore ale efectuării LISS este funcția cardiacă îmbunătățită. Corpul tău este sub muncă constantă tot timp de cel puțin de minute și forțează inima să pompeze un ritm puternic și constant, care va ajuta la fluxul sanguin global și chiar la sănătatea respiratorie.

  • Cum să scăpați peste tot
  • Care sunt beneficiile Cardio-ului de intensitate scazuta? - Victor Diaconescu

Un alt punct cheie care poate fi făcut cu privire la cardio LISS este lipsa de uzură pe care o plasează pe corpul dumneavoastră. Dacă vă gândiți la un antrenament tipic HIIT, acesta implică o mulțime de sărituri de mare impact, alergare, rupere de ritm și ridicare.

Acest lucru este nociv pentru tendoane și articulații și în timp va uc sănătate anschutz pierdere în greutate tot mai greu de recuperat dacă nu se iau pauze din acest tip de antrenament.

Cu LISS, puteți să executați în mod constant în fiecare zi dacă alegeți.

30 de zile de rupere a hiit maxim

Indiferent de exercițiul pe care îl alegeți, indiferent dacă este vorba de ciclism, mers pe jos sau înot, toate un impact extrem de scăzut și nu foarte nociv asupra sanatatii corpului. Această parte vă permite să vă recuperați de la sesiunile de ridicare a greutăților, precum și să ardeți calorii suplimentare în loc să luați o zi liberă complet din sala.

  • Pierderea în greutate aetna
  • Antrenament în stil de box pentru persoane cu dureri de genunchi - Fitness

Pentru acasa Antrenamentul HIIT este o furie pe care o dezlantui acum și are cu siguranță atributele sale pozitive, dar nu ar trebui să fie singura formă de cardio pe care o implementați în rutina săptămânală. Cardio de intensitate redusă ar trebui să fie utilizată săptămânal pentru a ajuta la sănătatea cardiovasculară a inimii, pentru a arde grăsimile în timpul exercițiilor și pentru a permite corpului să se recupereze de la loviturile constante pe care le ia in sala de la săptămână la săptămână.

Utilizați LISS pe parcursul săptămânii viitoare și vedeți cum vă va ajută să vă îmbunătățiți performanța în interiorul sălii în timp ce ridicați greutati și în afara sălii, având doar o formă mai bună.

30 de zile de rupere a hiit maxim

Acordați o sansa antrenamentului cardio cu intensitate mică și veți fi bucuroși că ați făcut-o!

Citițiși