Cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi. Ce poziție să dormi în câteva săptămâni înainte de a naște

Poziții sănătoase pentru somn

Citiți și: Bolile grave la care ne expunem dacă nu dormim suficient Ce se întâmplă după 24 de ore de nesomn Se întâmplă frecvent ca oamenii să stea 24 de ore fără să doarmă. Chiar dacă poate fi neplăcut, nu are un impact semnificativ asupra sănătății.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi

Totuși, nopțile pierdute în șir pot avea unele efecte. Există studii care spun că ele se compară cu situația de a avea în sânge o concentrație de alcool de 0,1 la sută. Posibile efecte: somnolență, iritabilitate, dificultate de a lua decizii, dificultăți de raționare, percepții schimbate, deficit de memorie, dificultăți de auz, coordonare defectuoasă mână-ochi, tensiune musculară, tremor, risc de accidente.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi

De obicei, aceste efecte ale unei stări de veghe de 24 de ore dispar după mai multe ore de somn. Ce se întâmplă după 36 de ore de nesomn Deja în acest caz efectele asupra corpului sunt mult mai intense.

Pozițiile de somn în timpul sarcinii. Care este cea mai bună poziție pentru mama și bebeluș

Ciclul somn-veghe ajută organismul să secrete anumiți hormoni, între care cortizol, insulină și hormonul de creștere. Prin urmare, o perioadă prelungită de privare de somn poate afecta anumite funcții ale organismului.

Impactul va fi asupra: apetitului, metabolismului, temperaturii, dispoziției, nivelului de stres. Posibile efecte: oboseală extremă, dezechilibru hormonal, motivare scăzută, decizii riscante, judecată neflexibilă, atenție diminuată, tulburări de vorbire alegerea proastă a cuvintelor, intonație neadecvată.

Cele mai bune 15 yoga asanas pentru a reduce grăsimea din burtă

Ce se întâmplă după 48 de ore de nesomn După două zile fără somn, majoritatea oamenilor au dificultăți în a mai sta treji. Pot să aibă perioade de somn ușor ațipeală care poate dura până la 30 de secunde. În timpul acestor ațipeli, creierul este în starea pe care ar avea-o în timpul somnului.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi

Pe de altă parte, a sta treaz 48 de ore dezechilibrează sistemul imunitar. Activitatea celulelor imunitare scade.

Ce se întâmplă după 72 de ore de nesomn După trei zile de nesomn, majoritatea oamenilor simt o nevoie copleșitoare de a dormi.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate

Mulți nici măcar nu pot să reziste atât timp fără să doarmă. În orice caz, este afectată capacitatea de a mai gândi, în special dacă este vorba de funcții multitasking, de amintirea unor detalii sau de atenție.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi

La acest nivel de privare de somn devine dificilă executarea fie și a unor sarcini simple. Și emoțional se simte efectul lipsei de somn.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Oamenii sunt iritați, se enervează foarte ușor, pot avea stări depresive, anxietate sau chiar paranoia. În același timp, le este dificil să proceseze și emoțiile celor din jur. După 30 de ore de nesomn, oamenii au dificultăți în a recunoaște expresii faciale de furie sau de fericire, au arătat studiile.

Cum să pierdeți greutatea la domiciliu rapid și eficient fără probleme de sănătate

În plus, câteva zile de nesomn alterează în mod semnificativ funcțiile senzoriale. Pot apărea halucinații sau percepții false ale realității din jur. De pildă, vezi un semn și crezi că e o persoană. Ce efecte au mâncarea și apa?

Privarea de cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi schimbă atât apetitul, cât și tipul de hrană pe care o dorești.

Nicio pierdere în greutate, dar arată mai subțire

Totuși, consumul de alimente hipercalorice duce în cele din urmă la sporirea oboselii. Mâncarea poate combate unele efecte ale privării de somn, dar numai într-o anumită măsură. Din moment ce corpul conservă energia, optați pentru alimente fără grăsime, dar bogate în proteine, cum ar fi nucile, brânzica de casă sau tofu. Evitați fripturile și cașcavalurile, pentru că ele vă vor da și mai multă somnolență.

La rândul ei, deshidratarea poate intensifica efectele lipsei de somn și poate aduce stări de amețeală și dificultăți de concentrare. De aceea e bine să beți multă apă dacă nu puteți dormi sau aveți nevoie să stați treaz.

Dar pe de altă parte Care este cea mai bună poziție de somn? Dormiți pe spate, lateral sau pe burtă? Este posibil să aveți o poziție de dormit preferată sau o puteți schimba din când în când.

Ce se întâmplă când deficiența de somn devine cronică? Privarea parțială de somn devine cronică atunci când nu dormiți suficient pe o perioadă mai mare de timp. Nu e vorba de pierderea unei nopți, când și când, și nici de pierderea la rând a două nopți, ci pur și simplu de somn insuficient ca regulă.

Se întâmplă cam în 35 la sută din cazuri la adulți. Este o situație mult mai gravă decât privarea ocazională de somn, care aduce riscuri pentru sănătate atât pe termen scurt, cât și pe termen lung, odată cu apariția unor complicații.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi

Dacă nu dormiți suficient pentru o perioadă scurtă, să zicem o săptămână, efectele ar putea fi: anxietate, instabilitate emoțională, somnolență, amnezie, dificultăți de concentrare, dificultăți de a sta treaz, tulburări cognitive, eficiență scăzută la serviciu sau la școală, risc crescut de îmbolnăvire sau accidentare.

Pe termen lung, însă, somnul insuficient poate duce la funcționarea defectuoasă a sistemului imunitar și creșterea vulnerabilității în fața unor boli precum: tensiune, atac cerebral, obezitate, diabet de tip 2, afecțiuni psihice.

Poziții sănătoase pentru somn

Care este organul cel mai afectat de lipsa somnului De câte ore de somn are omul nevoie? Răspunsul la această întrebare variază în funcție de vârstă, în primul rând.

Nou-născuții și bebelușii au nevoie de mai mult somn, pe când adulții au nevoie de mai puține ore de somn.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi

Astfel, nou-născuții au nevoie de ore de somn, bebelușii de ore, copiii puțin mai mari de ore, copiii de vârstă preșcolară de ore, școlarii ore, adolescenții ore, iar adulții ore. Și genul poate fi un factor.

Sleep: Care sunt cele mai bune poziții de dormit?

Femeile au tendința să doarmă un pic ai mult decât bărbații, deși nu există o explicație clară pentru asta. Pe de altă parte, este foarte importantă și calitatea somnului. Citiți și: Sfaturi pentru un somn odihnitor În concluzie, nu este clar cât pot supraviețui oamenii fără să doarmă, dar este clar că simptomele extreme ale privării de somn apar după 36 de ore, iar cele mai importante sunt incapacitatea de a gândi, incapacitatea a lua decizii și tulburările de vorbire.

  • Cum să pierdeți greutatea la domiciliu rapid și eficient fără probleme de sănătate
  • Cele mai bune 15 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate - Artrită

A pierde o noapte o dată la două luni nu va avea efecte pe termen lung. Dar dacă se întâmplă des - intenționat sau nu - cereți sfatul unui medic.

Vă poate da sfaturi să o faceți într-un mod care să vă afecteze cât mai puțin sănătatea.

Citițiși