Cum îmi pierd grăsimea corporală, Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Cum să pierzi grăsimea corporală acum, cum să pierzi grăsimea din burtă? - Insula naturală

Cum să pierzi grăsimea corporală și să crești masa musculară - partea 1 - Cum să te formezi - Antrenor S-a spus întotdeauna că pierderea grăsimii corporale și construirea mușchilor în același timp este imposibilă.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.

Fie pierzi în greutate, fie îți crești masa musculară. Pentru a satisface această nevoie, este foarte important să aveți cunoștințele corecte și, mai presus de toate, ce să faceți. Aceasta este prima parte esențială pentru a înțelege cum și de ce este posibil să arzi grăsimile și să construiești mușchi. Această abordare se numește recompunere corporală. Sunt termeni moșteniți din lumea culturistilor profesioniști, a căror viață este împărțită în extrasezon tip burta de vacă gravidă și Cea mai eficientă și modernă soluție pentru a pierde grăsime și a pune pe mușchi este recompunerea corpului.

Astăzi și în următoarele episoade vom face acest lucru, sper că va fi o călătorie convingătoare care mă va duce la examinarea aspectelor tehnice ale recompunerii corpului în termeni simpli, și să ofere soluții eficiente pe care toată lumea le poate pune în practică imediat după terminarea lecturii.

Citirea diferitelor sale lucrări m-a condus la abordarea pe care ți-o voi arăta. Cum îmi pierd grăsimea corporală gata? Ei bine, să începem! Nu sunteți pierzătorii care nu pot, este vina corpului vostru și a celor mai îndepărtați strămoși ai săi.

Recomandările tipice sunt creșterea proteinelor pentru a câștiga mușchi fără a câștiga multă grăsime, mai puțin cardio și mai mult cardio, mai puține grăsimi sau mai multe grăsimi? Problema este că, odată cu începutul etapei culturistului, toată lumea înțelege că a pune mușchi fără substanțe anabolice înseamnă, în general, să ridici un pic de exces cum îmi pierd grăsimea corporală grăsime corporală.

Cum pot să-mi pierd grăsimea corporală, Pierdere în greutate xigduo

Cei care nu vor să mărească grăsimea sunt cei care vă vor spune că kg de mușchi pe an este maximul pe care îl puteți crește odată ce a trecut primul an de sală. Dar de ce este atât de dificil să câștigi masa musculară și să pierzi grăsime în același timp?

Scădere în greutate rio rancho nm Enzima este inactivat pierde, astfel, capacitatea de a descompune alimentele grase care vin in forma de trigliceride, în acizi grași liberi de aspirație și monogliceride. Totuși, este acest lucru adevărat? Unul din motive este că carbohidrații determină creșterea unui hormon puternic cunoscut sub denumirea de insulină.

Problema fundamentală este că corpurile noastre nu sunt capabile să facă două lucruri simultan, mai ales atunci când acestea sunt opuse reciproc: punerea mușchilor și pierderea grăsimii sunt două scenarii complet diferite în ceea ce privește nutriția, hormonii și răspunsul. Energia nu este creată sau distrusă, ci cum îmi pierd grăsimea corporală transformată și sintetizarea unui nou țesut organic, care este mușchi sau grăsime, necesită energie care nu apare prin magie.

9 săptămâni pierdere în greutate înainte și după pierdere în greutate din cauza bolii

De unde vine această energie? Provine din caloriile din alimentele pe care le consumăm. Sintetizarea mușchilor noi este foarte costisitoare din punct de vedere energetic, mult mai mult decât sintetizarea grăsimilor noi.

Cele mai bune grăsimi de ardere a grăsimilor. Sfaturi pentru arderea grasimilor - scoaladeblog.ro

Așadar, este idilic să credem că caloriile utilizate pentru creșterea mușchilor noi sunt generate magic de oxidarea grăsimilor.

Nu funcționează așa. Cea mai frecventă problemă pentru un culturist natural este compartimentare. Ce înseamnă? Mecanismul explică unde se termină caloriile atunci când mâncăm mai mult, dacă sunt în mușchi sau grăsimi și de unde provin caloriile când mâncăm mai puțin, dacă mușchiul sau grăsimile.

  1. Pagina principala Cum să pierzi grăsimea corporală acum, cum să pierzi grăsimea din burtă?
  2. Ridica Greutati Mari Alimente care te ajută să arzi calorii şi grăsimi!
  3. Предписаны, он вполне сможет их устранить.
  4. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  5. Спросил Олвин, кивнув на загадочные волны, которые все так же разбивались у его ног.

Un alt factor important în controlul compartimentării este sensibilitatea la insulină, care este modul în care un țesut răspunde la insulină. Insulina din corpul nostru este hormonul clasic de stocare de rezervă, un adevărat hormon anabolic sau cel puțin creează condițiile pentru anabolism, favorizând stocarea substanțelor nutritive în țesuturi precum ficatul, mușchii și țesutul adipos.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Într-o lume ideală, am avea o sensibilitate ridicată la insulină în mușchii scheletici și săraci în celulele grase. Acest lucru se apropie de realitatea unor indivizi special dotați, care stochează o încărcătură calorică mare în mușchii lor și o încărcare mult mai mică în adipocite; dimpotrivă, există indivizi cu sensibilitate scăzută la insulină în celulele musculare care, chiar și cu o producție mult mai mare, sunt incapabili să mențină zaharurile din mușchi Acest lucru se vede și în faptul că au probleme pentru a avea efectul de pompare datorită glicogenului scăzut în celulele musculare și tind să acumuleze calorii în adipocite.

Ce alți factori controlează compartimentarea caloriilor?

rusk pierdere în greutate prăjită cum să pierdeți în greutate dacă dvs 13

Un factor foarte important este procentul de grăsime corporală : persoanele slabe tind, în mod natural, să câștige mai mult mușchi decât grăsime atunci când sunt supuse unei supraalimentări, în timp ce persoanele grase tind să câștige mai multă grăsime decât mușchiul în aceleași condiții.

Acest lucru se datorează faptului că procentul de grăsime corporală și sensibilitatea la insulină tind să fie legate: cu cât aveți mai multe grăsimi, cu atât sunteți mai rezistent la insulină, cu cât sunteți mai slabi, cu atât sunteți mai sensibil la insulină.

  • Guy pierdere în greutate
  • Căi de a pierde grăsime corporală Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder
  • Pierderea în greutate ureche de piercing

Dar asta nu este tot: procentul de grăsime corporală vă controlează metabolismul într-un mod foarte profund, nu doar ca sursă de acizi grași. Cea mai cunoscută substanță produsă este leptina, dar există altele, de exemplu, factorul de necroză tumorală alfa TNF-alfadiverse interleukine, adiponectină și alți compuși care, atunci când sunt eliberați, acționează ca semnale către alte celule ale țesuturilor țintă și schimbă metabolismul.

Fără a intra în detalii excesive, vorbim o clipă despre leptină, care este cea mai abuzată de mass-media. Leptina este o proteină eliberată de adipocite și nivelurile sale sunt fundamental corelate cu procentul de grăsime corporală: cu cât aveți mai multe grăsimi, cu atât aveți mai multă leptină.

Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele...

Cu toate acestea, de îndată ce trecem la o dietă hipocalorică și la o creștere a leptinei, nu avem același efect, dimpotrivă, deoarece sistemul este asimetric. Deci, corpul luptă împotriva pierderii în greutate mult mai mult decât creșterea în greutate homeostazia asimetrică. Deci, să vedem ce se întâmplă atunci când decidem să urmăm o dietă.

calorii cand vrei sa slabesti ecuația pierderii în greutate

Reducem carbohidrații, caloriile sau ambele și vedem că glicemia scade rapid și nivelul insulinei scade: acest lucru este pozitiv, deoarece este un semnal către celulele grase de a elibera grăsime; Pe de altă parte, catecolaminele adrenalina eliberate în circulație au crescut, cel puțin în primele zile și au crescut și mai mult mobilizarea grăsimilor.

Acest lucru determină o creștere a nivelului de trigliceride din sânge și, prin urmare, o creștere a utilizării acestor trigliceride în ficat și mușchi ca substrat energetic. Aceste efecte sunt și mai ușurate dacă, prin efort, se realizează epuizarea glicogenului hepatic și muscular. Creșterea trigliceridelor din sânge determină, de asemenea, o creștere momentană a rezistenței la insulină, care este utilă în acest moment, deoarece servește pentru a economisi glucoza și aminoacizii.

Aparent haos! Dar toate aceste ajustări negative sunt de fapt puse în aplicare, deoarece organismul trebuie să scadă rata consumului de acizi grași și trebuie să o facă pentru a supraviețui cât mai mult timp. Apoi, corpul tinde să elimine toate activitățile care au un consum caloric ridicat, cum ar fi sinteza proteinelor, reproducerea și funcția sistemului imunitar.

Sfaturi pentru arderea grasimilor - aaee

Și când ne întoarcem brusc la o dietă hipercalorică, ce se întâmplă? Se întâmplă ca majoritatea adaptărilor care au fost în timpul unei hrăniri hipocalorice să se întoarcă înapoi și leptina, care anterior se prăbușise, acum crește mai mult sau mai puțin la niveluri normale și nu mai mult, chiar dacă mănânci excesiv.

De ce? Acest lucru înseamnă că nu răspund bine la leptină așa cum ar trebui, așa că nivelurile ridicate menținute mult timp par să stimuleze rezistența. Ambele teorii care încearcă să explice eșecul nivelurilor ridicate led uri de pierdere a grăsimilor leptină în apărarea corpului de hiperalimentare au un simț evolutiv și acum mii de ani grăsimea nu era niciodată un risc, ci mai degrabă era sinonimă cu bogăția, în timp ce este foarte delegat, era o risc.

Poate că peste Căutăm o soluție la toate acestea! În a doua parte vom vedea cum să articulăm și să manipulăm toate aceste variabile în favoarea noastră! Relaxați-vă, nu trebuie să clarificăm aceste lucruri înainte de a începe să manipulăm! Ne vedem în curând! Francesco Celso Tradus de Luca raffaele.

Citițiși