Greutatea creșterii grasimilor. Ce vitamine sunt necesare pentru creșterea în greutate

greutatea creșterii grasimilor

Planurile nutriţionale esentiale din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a greutatea creșterii grasimilor musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri.

greutatea creșterii grasimilor ceea ce se înțelege prin pierderea în greutate

Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat? Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât să poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an.

De ce să alegi serviciile Chiromedica?

Este esenţial să îţi întelegi adecvat tipul somatic, pentru a putea să-ţi păstrezi metabolismul într-o fază optimă pentru dezvoltarea masei musculare. În programul pe care l-am făcut, hardgainer-ii, vor putea consuma multe alimente bogate în grăsimi, ceea ce îi va ajuta să-şi atingă scopul.

Cei care nu au un metabolism atât de rapid vor afla sfaturi despre cum să adaugi masa musculară fără să adauge şi grăsime. Iată o scurtă trecere în revistă a principalelor tipuri somatice Ectomorf: Ai o constituţie mai degrabă longilină, subţire şi ai dificultăţi în a pune masă musculară. Cea mai bună strategie e să creşti numărul de calorii consumate zilnic punând accentul pe carbohidraţi cu digestie lentă, grăsimi buneşi proteine.

greutatea creșterii grasimilor pierdere în greutate și sfaturi de pierdere a grăsimilor

Mezomorf: Ai o constituţie atletică şi pui uşor masă musculară. Dar pui, de asemenea, şi o cantitate moderată de grăsime pe măsură ce creşti în greutate. Vezi Rata Metabolică Bazală.

greutatea creșterii grasimilor pierderea în greutate a celulelor

Dar cea mai mare proporţie din ce mănânci ar trebui să fie constituită din alimente integrale: carne slabă, legume şi carbohidraţi complecşi. Endomorf: Creşti în greutate foarte rapid, dar majoritatea kilogramelor sunt reprezentate de grăsime.

Complexe de creștere în greutate

Acest tip somatic beneficiază cel mai bine de o creştere a ratei metabolice şi de arderea grăsimilor depozitate pentru energie şi declanşarea creşterii musculare. Ce să faci: revizuieşte-ţi programul de antrenament şi nutriţie, incluzând toate sfaturile din lista noastră pe care nu le urmezi deja. Acestea sunt caloriile arse doar pentru procesele fiziologice normale. Deci, aceasta e vestea cea bună: arzi mai multe calorii pentru RMB decât pentru antrenamente.

greutatea creșterii grasimilor cum să pierzi grăsimea pe brațele superioare

Sfaturile noastre te vor ajuta să dezvolţi această componentă a arderii caloriilor, fără să trebuiască să măreşti volumul de antrenament. Bineînţeles, ar trebui incluse şi câteva exerciţii care te vor ajuta să arzi şi mai greutatea creșterii grasimilor calorii.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Pot chiar sprijini acumularea de masă musculară, în timp ce arzi grăsimea. Înmulţeşte-ţi greutatea în kilograme cu 2.

Lipsa de somn

Înmulţeşte-ţi înălţimea în cm cu 6. Înmulţeşte-ţi vârsta cu 5.

Mărimi porții Creșterea în greutate apare atunci când mănânci în mod regulat mai multe calorii decât folosești prin funcții corporale normale și activitate fizică. Dar obiceiurile de viață care determină creșterea în greutate nu sunt întotdeauna evidente. A pierde în greutate înseamnă să mănânci mai puține calorii și să arzi mai multă energie prin activitate fizică. Sună simplu. Stilul nostru de viață ne vede pe mulți dintre noi mâncând mai multe calorii decât avem nevoie și nu facem suficientă activitate fizică.

Bărbaţi: Adaugă primele două numere şi scade al treilea. Apoi adună 5. Femei: Adună primele două numere şi scade al treilea.

greutatea creșterii grasimilor salata de morcovi pt slabit

Apoi scade încă din rezultat.

Citițiși