Pierdere în greutate de șase luni, Cea mai mare pierdere în greutate în șase săptămâni, Greutatea bebelușului

Pierdere în greutate maximă 3 luni. Greutatea corporala si numarul de calorii

pierdere în greutate de șase luni

Un plan de șase luni vă permite să urmăriți o rată sigură de pierdere în greutate, fără să vă simțiți prea lipsiți sau împovărați de eforturile dvs.

Peste șase luni, multe dintre strategiile dvs.

Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun scădere în greutate în șase luni precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali. Ce inseamna scadere in greutate semnificativa Nu se cunoaste cu precizie cand anume scaderea in greutate devine o ingrijorare medicala. Daca esti adult mai in varsta si ai mai multe probleme de sanatate, pana si o scadere minora in greutate poate fi semnificativa.

Angajarea unui plan de scădere în greutate de 6 luni este ambițioasă. În loc să spui că vrei să devii mai sănătos și să slăbești, urmărește ținte specifice.

30 de minute de mers pe jos câte calorii. Câte calorii sunt arse la mers. Ce trebuie aflat

Angajează-te să slăbești 10, 20 sau 30 de kilograme și să elimini orice factor de risc pentru afecțiuni cronice, cum ar fi nivelul crescut de insulină, tensiunea arterială ridicată și colesterolul sau o dimensiune a taliei de peste 40 cm pentru un bărbat sau 35 cm pentru o femeie. Acești factori îți cresc riscul de a dezvolta sindrom metabolic, ceea ce îți crește riscul de boli coronariene, accident vascular cerebral și diabet zaharat tip 2, potrivit American Heart Association.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.

Noțiuni de bază privind pierderea în greutate Pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un deficit de calorii, ceea ce înseamnă că mâncați mai puține calorii decât ardeți. O kilogramă de greutate este egală cu aproximativ 3. Ardeți mai multe calorii printr-o pierdere în greutate de șase luni fizică crescută pentru a face acest pierdere în greutate de șase luni mai mare și pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate mai repede.

pierdere în greutate de șase luni

Peste șase luni, a pierde una sau două lire sterline pe săptămână poate produce cât un lb. Tinte de calorii Accesați o resursă, cum ar fi caloriesperhour.

Cum să piardă în greutate cu 40 kg pentru o dietă de 6 luni Generalitati De ce slăbești atunci când partenerul tău ține dieta?

Din acest număr, scade de calorii pentru a stabili ținta ta zilnică de calorii pentru a pierde o jumătate de kilogram pe săptămână - o rată sigură și durabilă conform Centrelor de control și prevenire a bolilor. Amintiți-vă că, pe măsură ce devii mai slab, cantitatea de calorii pe care o arzi zilnic scade.

La fiecare cinci kilograme pe care le pierzi, arzi între 25 și 50 de calorii mai puțin pe zi.

pierdere în greutate de șase luni

Dacă aportul tău de calorii pentru pierderea în greutate te plasează sub minimele zilnice recomandate de 1. Strategie Luați-vă ținta de calorii și împărțiți-o pe parcursul a trei mese și a două gustări mai mici. De exemplu, dacă aveți nevoie de 1.

pierdere în greutate de șase luni

Vino cu câteva meniuri de așteptare pentru fiecare masă pe care poți reveni pentru a rămâne în țelul tău de calorii. De exemplu, să știți că la micul dejun, vă puteți bucura întotdeauna de o porție de făină de ovăz cu lapte de soia, fructe de pădure și migdale sau, la prânz, puteți mânca un sandwich de curcan deli pe pâine cu cereale integrale, cu legume și un măr.

Dacă aveți opțiuni de mâncare înapoi, faceți cumpărăturile și planificarea meselor mai puțin stresante și face mai ușor să rămâneți pe drum atunci când sunteți obosit sau ocupat. Figurați și exercițiile fizice în planul dvs.

pierdere în greutate de șase luni

Mențineți-vă așteptările minime pentru a începe Dacă puteți angaja doar două zile de antrenamente pe săptămână, asta este mai bine decât nimic. Pe măsură ce vă simțiți mai motivați, adăugați mai multe zile și variați-vă tipurile de antrenament pentru a arde mai multe calorii și pentru a accelera pierderea în greutate.

De fapt, schimbările treptate vor deveni, probabil, obiceiuri încorporate care vă ajută să vă mențineți greutatea obiectivului pentru o viață.

pierdere în greutate de șase luni

Pentru prima lună, adoptați o nouă strategie la fiecare trei zile. Începeți prin a reduce aportul de calorii discreționare, cum ar fi sodă, bomboane, gogoși și alcool.

Noțiuni de bază privind pierderea în greutate

Apoi, încercați să faceți schimburi sănătoase - cum ar fi lactatele cu conținut scăzut de grăsimi pentru grăsimi complete, pui pentru carne de vită, cereale integrale pentru produse făinoase rafinate, muștar pentru maioneză și sosuri marinara pentru versiunile cu cremă. Adăugați o scurtă plimbare zilnică și creșteți treptat durata sa cu 10 la sută în fiecare săptămână pentru a lucra până la o oră completă de exerciții cu intensitate moderată zilnic - cantitatea minimă necesară pentru a pierde în greutate, potrivit Consiliului American pentru exercițiu.

În timp, introduceți alte strategii, cum ar fi reducerea dimensiunilor de porție, gătirea mai multor mese acasă, astfel încât să puteți controla conținutul de calorii și inclusiv mai multe fructe și legume.

Citițiși